Varför jag är här igen

Ja... Tillbaka här. Och den enda anledningen jag har är att denna bloggen har ägnats åt mestadels heartbroken inlägg. Vilket det lär bli nu. Dels för att jag inte står ut med att hålla allt detta inombords, dels för att jag inte orkar bombadera min andra blogg med tusen tankar.
Vilket jag lär göra här.
För jag har gått sönder. Jag har gått sönder inuti och samtidigt som dessa tusen tankar irrar runt i huvudet så kan jag inte få ner det till ord.
Jag går sönder mer och mer för varje dag känns det som. Och jag hjälper till. Tar sönder mig själv. Och snart är jag tom. Snart finns det inget kvar inom mig. Och jag vet inte om det är bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0