heartbroken?

Ett tags inaktivitet. Vad har jag gjort? Bra fråga. Tror inte någon saknat mig.

Varför är kvinnan bakom denna blogg heartbroken? Jo, det ska jag svara på. Mina älskade favoritbyxor har gått sönder. Inget speciellt med byxorna utseendemässigt, svarta tighta bara. Men dom var annorlunda. Insydda för att passa mig, bara mig. Inköpte i mitten av nian. I två år har vi levt med varandra.

Byxorna som inte ens satt särksilt bra, de töjde sig alltid efter en stund och blev lite pösiga, dom har ett litet hål på knäet och nitarna på fickorna har börjat ramla av. Men dom är så sköna. Och nu måste jag hitta ett par ersättare. Jag vill inte det.

En era är över. I de byxorna har jag älskat, dansat, gråtit, skrattat, suttit på en trappa i flera timmar och inte kunnat röra mig, varit riktigt full, trött, spenderat så många timmar i skolan, och dom har fått ligga på mitt golv flera gånger. Jag har älskat dessa byxorna, och de har älskat mig tillbaka.

Jag kommer sakna er. Crazy black broken pants.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0