en galen fest och en vecka i ystad senare

Long time no seen, aint that awesome?
Vad kan jag säga? Jag är lyckligare än senast, det har varit 10 sjuka och härliga dagar. Det sjuka började förra torsdagen med cykelgrandprix. Jag och Kevin begav oss ut en aning sent men hittade snabbt våra vänner. Sen blev det en tvåmannaförfest @ Kevin som senare utökades till tre och succén var ett faktum. Träffade alldeles för många barndomsvänner och föräldrar och cyklade senare hem med min fulla farsa, it was awesome.
Söndag innebar avfärd till Ystad med SOS2B och SOS1B. En veckas militärläger med mat levererad till dörren, gratis boende, härligt umgänge, gratis skjuts till Ystad city, gratis tv och häftiga upplevelser. Freaking awesome! Hade kunnat skriva en hel jävla uppsats om vad vi gjorde men orkar inte.
Lite snabbt kan vi ju ta årets första dopp, chill på stranden, myrinvasion, städkillar, sova i en rondell kl 2 på natten, "aa men gud vad soft att dom bara låg där på marken", misshandel, kubb, socialicering, hallon, figgisar, myyyys! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0