Woho, städning!

Hej igen.

Vad har Amanda hittat på idag? Städat, städat och städat. Blöö. Just nu ligger det en massa saker i min säng för jag kom på den smarta idén "Ja, men om jag lägger allt i sängen måste jag städa upp allt idag". Brighthead! Ska ta försöka orka ta undan det sista så jag kan sova, annars slänger jag väl bara ner det på golvet, haha!

Fixade som sagt lite med designen innan också, ser för jävligt ut jag vet men testar bara lite. Måste hitta en bra bild till headern så den fula med typ 'flammor' får vara där sålänge :) Den är inte rosa iallafall (förrutom texten) och det är huvudsaken!

Nu ska jag ner och ta lite att äta, blev superhungrig nu precis. Sen ska jag lägga mig för imorgon börjar fan skolan. Vad hände med lovet liksom? Däremot känns det som det var evigheter sen både vi slutade skolan och nyårsafton. Men skitsamma (:

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0