Välkommen till min nya blogg!

Hej! Haft denna bloggen ett tag, ett och ett halvt år rättare sagt, men har inte skött det särskilt bra. Tänkte att jag ska ta tag i det och skriva mer regelbundet än jag gjort tidigare.

Så vem är jag? Amanda Johansson heter jag. Jag är 16 år och bor mitt ute i ingenstans i nordvästra Skåne. Där gör jag allt för att livet ska bli så intressant som möjligt. Förrutom att umgås med mina vänner, festa, dansa och simma går jag även i skolan: Olympia i Helsingborg. Går Skydd och Säkerhet som är en specialutformad samhällslinje och vi samarbetar med alla uniformsyrken. Lite om mig, de flesta som hittar hit vet säkert redan det :)

Designen är förresten gammal, ska fixas när jag har tid och ork. Lite bilder och smått och gott kommer även upp senare.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0