Roadtrip till Hestra

Hej alla glada! Pigga och vakna? Det kan jag säga att jag inte är. Jag är sååå trött!

Gick upp 6 imorse för att ta tåget in till stan vid 7.07, självklart var det tåget inställt eftersom det är röd dag så jag och Linnea fick stå på stationen och chilla lite, var inte så superkallt med tanke på att vi hade skidkläder på oss, haha! Fick vänta en del i stan eftersom Åslund var seg, men sen började färden mot Hestra!

Som sagt åkte jag, Linnea, Åslund och Kevin, Åslunds kompis typ dissade, inte för att han fått plats i bilen, hehe. Musik och dockteater på vägen upp, även dans, mycket fint :) När vi väl kom fram efter att ha kört runt i Smålands fina skogar hyrde vi skidor, köpte liftkort och gav oss därefter ut i pisten. En aning uppkört och isigt, men vafan, överlever med tanke på att det ligger ca 2 timmar hemifrån.

På vägen hem körde vi inom donken och körde runt på parkeringen, haha :p En väldigt fin parkering hann vi även med. Myyysig och störd dag, hehehe. "Shit, shit, shit" och "Amanda, gå och banta! Hahaha, blev du mobbad för det när du var liten? Eller nej.. Det rimmar ju inte :("


Hahaha, mycket fin bild på väg upp :)


Linnea i backen. Var dock kallt som fan, men lite taggning för Åre! :D

Nu ska jag sätta på en film och somna till den ute i soffan, eller somna i sängen, dock måste jag ta bort ALLA mina grejer först då, så jobbigt. Sen blir det upp tidigt imorgon igen för att dra till Malmö, vi drar till Malmö, blöööö (:

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0