Morning?

Blöblö, Chacha och Hej alla älskade bloggläsare!

Nej, lägg av, pinsamt. Seriöst sista dagen på lovet idag... Vad hände med mitt älskade jullov? :( Ajaj, care. Imorgon är det dessutom ingen frukost på skolan vilket betyder att jag får välja mellan att avlida av hunger, eller att avlida av trötthet. Det återstår att se av vad jag kommer avlida av, kanske är sängen särskilt skön imorgon och jag är inte hungrig.

Anyway, nog om min kommande död, jag vaknade 4 inatt.. Sjukt random. Anledningen? Kopplade in min brors högtalare till min laptop igår. Kom hem sent, trött som fan och la mobilen ovanpå baslådan, fick sms mitt i natten. he-he.. Lät det mycket ellor?! Lyckades iallafall somna om och vaknade typ nu. Lyckats halvvända tillbaka dygnet! :D

Idag... Ska jag förmodligen fixa lite med designen på bloggen. den är så rosa och äcklig just nu, typ spyr så fort jag ser den. Sen ska jag väl antagligen städa mitt rum också..

Prövade förresten på simhopp i torsdes. Det var awesome! (:

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0