Dör av hunger här alltså!

Aouch så hungrig jag är!

Är det inte det värsta som finns? Man kommer hem från skolan, hungrig som ett as och så vet man att det inte finns någon mat hemma som man vill äta. Hatar verkligen det! Och om en timme ska jag jobba, kanske inte superkul, men ja, wiiiie!

Första dagen i skolan idag förresten. Jag lyckades göra bort mig för hela treans busskö -.- Först av allt var tåget HELT fullt redan i Åstorp. Folket i Påarp och Mörarp kom inte ens på. Sen väl vid bussen upp till skolan går jag på trottoarkanten och letar samtidigt efter mitt busskort, tror ni inte jag trillar rakt fram inför alla. Det värsta var ju att jag helt ensam, inte någon jag kunde skratta bort det med, utan helt ensam, och det måste sett hur roligt som helst ut! haha!

Skolan var inte soft, bara att få träffa allt folk (: Första lektionen var natur och vi drog igång direkt med genetik. 'Fattade allt' och 'kommer ihåg allt jag skrev ner'. Hahaha!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0