Blir ett litet inlägg till

Får bli ett till litet inlägg. Har precis packat klart, eller ja, slängt ihop lite grejer som jag ska ha med imorgon. Dom ligger just nu i en hög på golvet. Däremot har jag fixat lite mat att ta med. Just nu sitter jag och lyssnar på min spellista på spotify som jag döpt till chillarlistan, sjukt soft. Försöker även komma på hur jag ska bli trött, ska ju upp om mindre än 6 timmar.

Har ju sabbat mitt dygn totalt nu när det varit lov så länge. Det tidigaste jag gått upp är 8, och det var på nyår -.- Ska upp tidigt på torsdag också för jag ska till Malmö på inspark med jobbet. Kommer vara allmänt död både imorgon och på torsdag alltså. Kanske lika bra att börja vända tillbaka dygnet nu?

Borde kanske därför även lägga datorn ifrån mig.. Hahaha, får bli en liten bild på mig först.

Vet att alla älskar cambilder, tagen i slutet av sommaren. Då var jag blond! :(

Nej, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0