A rush of blood to your head? AFAN!

Hej alla glada! Kommer en liten lista, puss!

Hårfärg? Ja, skulle väl vanligtvis säga brunetter, men ja. Hahaha! Dör
Ögonfärg? Jävlar vad jag inte lägger märke till det. Bruna? Blåa? Gröna? hahaha
Näsa? Ja, eftersom mitt största komplex är min näsa så spelar det väl rätt stor roll. Den sitter ändå mitt i ansiktet. 
Kroppstyp? Behöver ju inte se ut som en pinne (: Längre än mig, haha, är man inte det är det synd om en. Godaste killparfym? Som jag failar nu, men Diesels parfym. Min pappa har den och den påminner mig om någon. vilket känns sjukt fail. HAHAHA!
Klädstil? Nej, care. Eller ja, men haha. Behöver inte se ut som en nörd, eller typ inte bry sig- stilen. Men t-shirts och skjortor slår fan ingenting.
Hårfrisyr? Busigt, hahaha.
Bra med pengar? Skadar ju fan inte, men inget jag direkt kräver, haha.
Tönten, normal eller badguy? Badguy.. Normalt blir rätt tråkigt
Charmig eller omtänksam? Både och vill jag ju helst säga, men ja.. Inte lätt att hålla sig borta från charmiga killar. Antar att charmen är viktig i början, men att omtänksamhet är något man värdesätter senare.
Snygg eller söt? Snygg
Vacker men slår dig, eller helt OK men underbar personlighet? 1. Okej, inte svårt. HAHA! Men mm, personligheten, lätt.
Drömkill kändisen? hahahaha, Alex Pettyfer antagligen. Eller Dougie, m-m-mmmm!♥



Kommentarer
Postat av: ee

har frågestund på bloggen,

ställ gärna en fråga :* !

2010-01-23 @ 23:44:57
URL: http://tiotusensoldater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0