100105 - Trettondagsafton

Hallå där, kött och blåbär! Fail på er som inte vet vem som brukar säga det!

Vad kan jag säga, jag är sämre på att uppdatera än Dessie! Eller haha, nej, inte ens jag är så dålig. Vad har Amanda hittat på idag då? Vaknade runt ehh.. halv 12? Dock hade min mamma väckt mig några gånger innan, men jag lyckades självklart somna om. Det blir så när man inte kan somna förrän 3 på natten.

Har mest städat hemma idag, sen vid 6 åkte jag till Jessica, världens bästa tränare, som bjöd på tacos, chips och massa mys! Du är verkligen världens bästa tränare Jessica! (: Kom nästan precis hem därifrån... Eller oj, klockan har blivit så mycket, en och en halvtimme sen jag kom hem, haha!

Håller just nu på att peppa och packa, för vaddå? För Hestra! Woho! Ska till Hestra imorgon, som ligger i Småland (?). Ska upp redan 6 imorgon, jag kommer dö! Ska dit med Linnea, Åslund, Kevin och Åslunds kompis tydligen. Åslund som fixat och han kör upp dit, hämtar oss i Helsingborg. Ska ju snart till Åre (7de februari) så blir en liten peppresa!

Senaste gången jag åkte skidor var ju med familjen i Lindvallen, skittråkigt ställe men har varit där sen jag var 6. Får se hur det går imorgon, ska tydligen var 10 minusgrader, kommer dö av det med! Hahaha!


Bild från Lindvallen 2009, första dagen var det soligt och lagom kallt, runt 5 minusgrader.


Ännu en bild från Lindvallen. Min lillebror Morgan, jag, min andra bror Kasper och min kusin Julius.

Allt för mig, måste packa och peppa! Hahaha, uppdaterar imorgon när jag kommit hem från Hestra (: Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0