You couldn't care less, could you?

Än en gång är jag här, skrivandes...

En lycklig dag har det varit, med redovisningar för 12 personer, en härlig livskunskapslektion och en del skratt hos min vän Karolina. Jag kan utan tvekan säga att jag har saknat henne och hennes påhitt. Och jag saknar sommar, det insåg jag idag när värmen dök upp. Jag saknar sena sommarkvällar, jag saknar att ligga i Karros pool och ta det lugnt, jag saknar att sova i deras husvagn, jag saknar att ha tävling på studsmattan. Jag saknar helt enkelt Karro.

Och jag har varit dålig, vi har varit dåliga, men det ska det bli ändring på! För jag tänker inte förlora min bästa vän, även om vi inte umgås särskilt mycket. För det är vad Karro alltid kommer vara för mig... Min bästa vän. Inte min första bästa vän, och kanske inte den jag umgåtts mest med, inte den jag festar mest med, men den jag är mig själv mest med och som förmodligen känner mig bäst. Min bästa vän Karolina Petersen.

Kommentarer
Postat av: Anna

så söt bild :)

2010-05-16 @ 10:50:05
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0